KREATİF

Müşterimizin ürünü veya hizmeti fark edilsin, markası daha fazla bilinsin, daha çok satış yapsın diye iyi fikirler buluyoruz, sonra bu fikirleri en doğru ve en estetik biçimde ifade ediyoruz. İşte bizim artistliğimiz bu. Sadece artist de değiliz, aynı zamanda tutkulu ve girişimciyiz.

“Seviyorsan git konuş bence” diyorlar ya, işte biz hemen gidip konuşuyoruz. Reklam bizi çok heyecanlandırıyor. Büyük fikirler ve onun kaçınılmaz sonucu olan şaşırtıcı işler nefesimizi kesiyor, nabzımızı hızlandırıyor, gözbebeklerimizi büyütüyor. Aşk belirtileri bunlar. İşimizi çok sevdiğimiz her halimizden belli. Her gün, bir önceki günün benzeri değil, yepyeni şeyler yapacağımız benzersiz bir fırsat bizim için. O yüzden yorulmuyoruz. Sürekli düşünüyoruz, merak ediyoruz, hayal kuruyoruz, gerçekleştiriyoruz.

DİJİTAL

Denizi geçip derede boğulmak diye bir söz vardır. Eğer fikirler doğru uygulanmasına rağmen doğru kitleye ulaşmamışsa, siz de derede boğulmuş olursunuz. Bu durumda yüzme öğrenmek için bir yüzme kursuna yazılabilirsiniz; veya en iyisi bize gelebilirsiniz. Çünkü biz müşterilerimizi seslendikleri kitleyle buluşturmanın kısa yollarını biliyoruz, ve çünkü insanların dijital medya kanallarıyla kurdukları ilişkilerin şeceresi elimizde.

Viraldi, (banner)dı, online videoydu, online shopping ortamıydı derken bu ilişkileri dönüştürüyor, böylece markaları sadece insanların zihinlerine değil kalplerine de yazıyoruz. Sıradaki parça bizden tüm markalar için geliyor, Tarkan “Adımı kalbine yaz” diyor.

WEB

0 ve 1’lerden çok iyi anlayan adamlarımız var. Yanlış anlaşılmasın, spor-toto meftunu değiliz. 0 ve 1’den mürekkeb dijital ortamı, müşterimiz için en etkin şekilde kullanmaya çalışıyoruz sadece. Tabi burada da artistliğimizden vazgeçmiyoruz. Nasıl mı? Şöyle ki; bilirsiniz web, ağ demektir.

Ağ tasarımını dünya üzerinde en güzel örümcekler yapar. Örümcek ağı, örümceğin elindeki malzemeyle meydana getirebileceği en estetik şeydir. Biz de kendimize örümcekleri örnek alıyoruz. Elimizdeki malzemeyle yapılabilecek en sağlam ve en estetik tasarımı yapmaya çalışıyoruz.

PRODÜKSİYON

İnsan gözü saniyede 24 kareyi algılar. “E, o zaman neden 1 kareyle yetiniyoruz, 24’ünü de kullanalım” diyorsanız çok haklısınız. Mesela iyi bir reklam filmi hikayenizi anlatabilmemiz için en güçlü silahlardan biridir. Tam otomatik baretta ile birine ateş etmiş olanlar bilir, mesajınız karşı tarafa çok net geçer.

Biz baretta ile ateş etmedik ama reklam filmi kullandık, oradan biliyoruz. Ayrıca hikayeyi doğru anlatınca, hikayeden çıkacak fikirler de büyük, etkili ve ilgi uyandırıcı oluyor. Çok da iyi oluyor.